Alla inlägg under september 2008

Av Stina - 30 september 2008 20:17


Ugly Betty & Desperate housewives PREMIÄR IDAG! SJUKT BRA :D

det är reklam nu åhhhhh. men aja ska kolla på ugly betty sen desperate housewives sen plugga sen sova. så nattinatti ;*

Av Stina - 30 september 2008 18:07


heydär (:


idag har det vart skolan 08.10-15.15 Igen. *suck*  men aja, är ju hemma nu sedan några timmar tbx, på skolan.. kommer jag inte ihåg vad vi gjorde, lr.. så kanske jag bara förtränger vissa delar. vemvet lix ^^

hahah, juste! ska berätta vad jag gjorde igår, för det kmr jag faktiskt ihåg. hade spanska, fast typ hela klassen hade glömt att vi hade glosor så vi hade tyvär inga. Synd, väldigt synd. Verkligen synd. vi fick flytta dom till imorn, alltså onsdag. Men vet ni vad jag gjorde mitt i timmen när Romelia hade genomgång? haha jah bah skrek; VÄNTA! VAD ÄR DET FÖR DAG IDAG!? (ingen svarade) jah forsatt; DENNIS FYLLER ÅR IDAG!!! WOHOOO GRATTIS, sen dennis bah; men vah? näe. jah bah; ojdåh. "hehe" men det var ju nästa månad juste' och ingen sa fortfarande nått, bara skatta över mín öppenbarelse som jag hade fått. men typ efter halva dan idag så säger nån; grattis dennis! jah bah; wooW. du skämta? fyller du år idag? han bah; aa (: så nu vill jag bara säga GRATTIS DENNIS BUFERS :D

igår hade vi fotboll också, på idrotten. Det var faktiskt ganska kul, jah gillar fotboll men jag är nå fruktansvärt dålig på det. so what to do?  - spela och va gla'  men aja efter skolan igår kom jah hem som vanligt och plugga & sånt sen tränade jag litegrann och efter det kollade jag på film/sov. men vi ses. det känns som om jag nyss skrev lite för mycket ointressanta grejer men äh shit the same, har ingenting att göra. ses pusss ;*



Livet är inte lätt när det är svårt-.

Av Stina - 29 september 2008 22:21



"Känner mej konstig mest för att jag är

 känner mej sjuk mest för att jag är

Känner mej konstig mest för att jag är, känner mej sjuk mest för att jag är

  Känner mej konstig mest för att jag är

känner mej sjuk mest för att jag är, känner mej farlig mest för att det är det enda som kunnat blivit kvar..."




Kristian Anttila - Harhjärta


Av Stina - 29 september 2008 07:31


eyy.


Skola idag kl 08.10-15.15 sen plugga/fixa grejs/sova/ny dag typ.


Livet är inte lätt när det är svårt-.

Av Stina - 28 september 2008 15:29


Hey, har fett tråkigt. Har ingenting att göra plus att typ alla sover. Okej? normalt lix, asså nej men jag har bara sovit 2 timmar *upprepa*  (TVÅ TIMMAR) åh fatta jag kan inte sova. Men är typ hur trött som helst, aja. Ska hitta på nått kul  8'D



Maskinen - Segertåget

"o beijo na boca é coisa do passado, amor quero ver e namorar pelado."
"o beijo na boca é coisa do passado, amor quero ver e namorar pelado."

Av Stina - 28 september 2008 09:47


Hey, vaknade typ kl 03.00 i morse, utav fisii & Emma, fisii vägrade sova. Hon var klarvaken, dock inte jag som låg i soffan och hade sovit så mycket som 2 timmar. Igår kväll gjorde vi inte mycket chillade bara och såg på Bröderna Lejonhjärta. HAHAHAHA seriöst den fulaste filmen jah någonsin sett. oh my god.. aja älskar den verkligen, specielt typ i början när han den dära lilla pojken dör och kmr till den stora pojken, dom sitter åh fiskar nakna sen går dom typ hem och så får han den lilla killen asså skorpan/karl fick nya kläder och så säger han; "Oj, vad jag är fin!

Du är ännu finare. Du ser ut som en prins, Jonhatan." DET VAR BÄST, jävla fagot med pottfrilla han är <333 men hallå? vem fan vill komma typ till ett sånt där stålle när man dör, inte jag iaf O:

huuh, shit the same. Nu sitter jah här kl typ tio, är as trött. och fisii och jenny sitter och ser filmen. Igen. Hahahah, jah vill också. så byebye. Ses pusss;*


Livet är inte lätt när det är svårt-.

Av Stina - 27 september 2008 11:37


Håller på att avlida nu. så bra låt plus att

det är han som snor hamburgare i videon ['8


Familjen - huvudet i sanden

Av Stina - 27 september 2008 10:50


Gomorgon (:


Har nyss tränat först joggade jah ca 2 km, inte mycket jahvet. men iaf sen kom jag in och (försökte träna mina fläskrutor lite, kanske dom blir magrutor nån gång i framtiden) gjorde 25 sit-ups samt 15 armlyft lr vad det heter.. aja, typ det var inte mycket men iaf nånting [8  Hyfsat happyface jah är nu, efterlänktade mamii kom hem inatt från malmö också. Fett bra (y)  Idag ska jah städa & plugga. ovanligt va?  - nej. Sen ikväll ska jah och Emma vara barnvakt åt fisii och typ chilla. Om inte nån vill hitta på nått? aja. Kmr ha tråkigt så smsa/riing (mp)

NU ska jah renskriva laborations rapporter. Ses pusss ;*



Livet är inte lätt när det är svårt-.






Presentation

Omröstning

känner du mej/känner jah dej?
 ja, ofc ['X
 nej.
 ah. litegrann. (;

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards