Direktlänk till inlägg 20 oktober 2008

måndag, idag.

Av Stina - 20 oktober 2008 16:37


hej, åh fy vilken morgon det var i morse. Hualigen. Vaknade vid fyra av att jag hade ont i magen som ett as. Låg där och frös tills mamii ringde vid sju då gick jag in och tog en värktablett så tänkte gå till skolan endå. Men mina kläder var i torktumlarn så var därnere typ länge, öppnade dörren och skulle precis gå ut när jah märkte att bussen åkte förbi. Fanken också! fett less gick jag tillbaka in. gick genast ut igen, tog cykeln upp för vägen åkte bort till bussgaraget. Där jag stannade för att jag frös om fingrana, så skulle ta fram vantarna som jag lånat av mamii. (hennes nya fina vantar som jag fick låna för att hon är så snäll) Ah hade tappat ena vanten så var tvungen att vända hem igem. letade efter heeela vägen men hittade den icke, så åkte tillbaks och letade hela vägen igen.. hittade den inte var fett less för det hade också börjat regna och kl var tjogo över åtta, jag börjar tio över. parkerade cyckeln uppe vid vägen och lämnade väskan där i regnet. Kom ner på gården och där låg den där jävla vanten. rakt nedanför cykelstället. huuuh, blev ännu mer less. Gick för att hämta cykeln och så skulle jag vända den på nått konstigt sätt så jag ramla rakt ner i diket typ. Lerig och skitig med rinnade mascara och ont i benen gick jag ner med cykeln och ställde den tillbaka. Ringde mamma och beklagade mej över min fruktansvärda morgon, hon skulle ringa och säga att jag skulle bli sen också. så då kunde jag byta om och sminka om mej i lungn och ro. Men som sakt, hade verkligen ingenting att ta på mej. fick panik och sket i allting. ringde mamma,som sa att det var okej att jag vkunde stanna hemma. Så gick inte på skolan idag. utan sedan bytte jag om, till ett par leggings från smutstvätten och en lortig gammal timrå tröja. mys. huuuh *djup suck igen* det kanse inte låter så jävla hemst men det var verkligen det. fyfaaan.  sedan sov jag till kl halv tio och sedan gav jag majja och tilda mat. Emser var också hemma så vi kollade på hela första säsången av one three hill. det räddade min dag. blev happy och började städa sedan.

ses pusss;*


my day. Thats it'

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Stina - 23 oktober 2008 10:24

    Ska sluta blogga. Hinner inte, men aja om ni läst skriv hejdå som komentar [[: ...

Av Stina - 21 oktober 2008 20:59

  HEj   Måste skynda mej nu. desperate housewives börjar om ca 20 sek. AHHHH! hjälp. men men iaf idag vare skolan, som vanligt. so/va/sv/lunch/va/hk fast nej, lekte bara. så sedan var jag och moa tvungen att plugga så vi åkte hem till henne när vi sl...

Av Stina - 19 oktober 2008 20:31

  huuuh.   ah nu sitter jag här och passar fisan som jag skulle göra i fem min. Men  innan satt jag och rev i mitt no arbete. Bra bara att jag skickar sms till 118100 så fort jah inte fattar lr inte förstår. huuh, kanske inte. Hahaha. Fast det var ju...

Av Stina - 18 oktober 2008 19:03

  Hejhej.   Vaknade i morse, hemma hos julja. Men vi pallade inte kliva upp så vi satte på filmen "mysteriet på kyrckogårdsön" jävulskt kul film, hahah så jävla B men ah, sen städade vi litegrann efter igår och pluggade tills mama kom och hämtade me...

Av Stina - 17 oktober 2008 01:46

  yeeey, är hemma hos julia. Vi gick hem till henne efter skolan, med hennes lillasyster också, wilma. åhh så söt hon är, stark också! Hon bar nämligen alla våra grejor. typ som en packåsna. Hon ville se hur länge hon orkade bära allt, så jah & julf ...

Presentation

Omröstning

känner du mej/känner jah dej?
 ja, ofc ['X
 nej.
 ah. litegrann. (;

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards