Alla inlägg den 19 oktober 2008

Av Stina - 19 oktober 2008 20:31


huuuh.


ah nu sitter jag här och passar fisan som jag skulle göra i fem min. Men  innan satt jag och rev i mitt no arbete. Bra bara att jag skickar sms till 118100 så fort jah inte fattar lr inte förstår. huuh, kanske inte. Hahaha. Fast det var ju vg-mvg frågor så dom finns ju inte i boken så vad ska man göra lix. menmen nu vet jah inte vad jag ska säga, har inte gjort så mycket idag. Bara städat stugan och så. Frossat pepparkakor också. hahahahahah *asg* men man måste ju vara snäll ibland och det blir man av pepparkakor. Jag fick också för mej att man blir smart av dom, därav frossandet. Ah men har faktiskt varit hyfsat less idag, har haft lust att bara elda upp.. håret. JA :'D nu kom jag och tänka på en låt, nivet burn it down låten. lopptroop med the building ska he den här nere snart. Först tänkte jag bara till lägga en sak. hallå? fel att komentera lr? lr typ att rösta? nejnej. Gört (;

ses pusss;*


Looptroop - The Building



Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

känner du mej/känner jah dej?
 ja, ofc ['X
 nej.
 ah. litegrann. (;

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards