Direktlänk till inlägg 14 oktober 2008

Tisdag, idag.

Av Stina - 14 oktober 2008 22:10


Hey


hahaha, fyfaan vilken dag. pinsamt roligt. skolan 08.10-15.15 Sebastian magnusson var också och hälsade på, mycket trevlans. Därefter skulle jah hem till Moa. Vi fick stjuts av Elins mama, det fick Emil Gidlund också. Hon måste vara  mycket snäll hon. {: ah iaf när vi kom hem till moa gjorde vi inte mycket, lyssnade typ på musik och nördade lite på bdb.. ehh ah. Sedan efter ett tag typ kom Magnuson och Andre. Medans vi försökte koka spagetti. Efter en stund kom även moas mama hem. hon bah; - aha, ah hejsan pojkar. Ah men hörrni, vi behöver inte gå in på några detaljer men sedan efter moa ätit ( vi gjorde för lite mat så det räckte bara till moa, jah var endå inte hungrig så moa fick min mat, eh för jah är tjock) så satt vi fyra och chillade. efter ett tag ringde elin & vi gick ut för att möta henne. Blev ute ett tag, satt på värmeplattan och gjorde, jah vet inte vad? hahah ah sen kom nån som magnusson kände i en bil och jag och moa smet iväg, andre och magnusson hann dock ifatt. men aja. sen fick dom åka för moa skulle på innebandyn och jah hem. Fick stjuts av moas mamma. Såå söt hon är. Men ah. Wierd day. Ute lämnar vissa detaljer. ah godnatt. Fast nej, ska inte sova än på länge. ska plugga, smsa (mp)

 ses pussss;*

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Stina - 23 oktober 2008 10:24

    Ska sluta blogga. Hinner inte, men aja om ni läst skriv hejdå som komentar [[: ...

Av Stina - 21 oktober 2008 20:59

  HEj   Måste skynda mej nu. desperate housewives börjar om ca 20 sek. AHHHH! hjälp. men men iaf idag vare skolan, som vanligt. so/va/sv/lunch/va/hk fast nej, lekte bara. så sedan var jag och moa tvungen att plugga så vi åkte hem till henne när vi sl...

Av Stina - 20 oktober 2008 16:37

  hej, åh fy vilken morgon det var i morse. Hualigen. Vaknade vid fyra av att jag hade ont i magen som ett as. Låg där och frös tills mamii ringde vid sju då gick jag in och tog en värktablett så tänkte gå till skolan endå. Men mina kläder var i tork...

Av Stina - 19 oktober 2008 20:31

  huuuh.   ah nu sitter jag här och passar fisan som jag skulle göra i fem min. Men  innan satt jag och rev i mitt no arbete. Bra bara att jag skickar sms till 118100 så fort jah inte fattar lr inte förstår. huuh, kanske inte. Hahaha. Fast det var ju...

Av Stina - 18 oktober 2008 19:03

  Hejhej.   Vaknade i morse, hemma hos julja. Men vi pallade inte kliva upp så vi satte på filmen "mysteriet på kyrckogårdsön" jävulskt kul film, hahah så jävla B men ah, sen städade vi litegrann efter igår och pluggade tills mama kom och hämtade me...

Presentation

Omröstning

känner du mej/känner jah dej?
 ja, ofc ['X
 nej.
 ah. litegrann. (;

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards