Alla inlägg den 18 oktober 2008

Av Stina - 18 oktober 2008 19:03


Hejhej.


Vaknade i morse, hemma hos julja. Men vi pallade inte kliva upp så vi satte på filmen "mysteriet på kyrckogårdsön" jävulskt kul film, hahah så jävla B men ah, sen städade vi litegrann efter igår och pluggade tills mama kom och hämtade mej. Lägg märke till ordet plugga. Vi var faktiskt väldigt duktiga eftersom jah bah; ska vi plugga lite? O; julia bah; men vah? jah bah; men ah? julia bah; hahahah, kul skämt! sen kom jah och bah; HAHAHAHAHA as kul. jah skämta.. sen efter en stund julia bah, ska vi plugga? O; jah bah; ah [: men shit the same ingen fattar aldrig vad jag skriver.Inte jag själv heller  -.- menduu. vi hade faktiskt väldigt trevlanch. Men när jag kom hem var typ massa folk hemma typ min kusin och morfar några fler, men nu har jag tråkigt. Ingen som vill komma hem till mej ikv lr? :'D

 smsa (mp)  & Om inte avlider jag. (:


ses pusss;*




Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

känner du mej/känner jah dej?
 ja, ofc ['X
 nej.
 ah. litegrann. (;

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards