Alla inlägg den 5 oktober 2008

Av Stina - 5 oktober 2008 18:19


heey [:


idag har jah inte hunnat blogga nått förren nu, jah har nämligen flyttat ut  från "dealer cabin" till  "master cabin" nu. yeeeey! (Du fattar nog inte vah jah snackar om men shit the same) så är väldigt happyface nu :D menmen aja det tog typ hela dan att bara lyfta över grejorna och städa i nya stugan, har hållt på därute sen jah vakna i morse. Klev upp ganska tidigt faktiskt, typ vid 10.00  så ah.. men hahahaha förut när jah städa ur andra stugan så såg jag att Per hade gjort en brasa & typ eldade upp nå pinnar åh stuff och  jag  hållde i masa grejor som jag inte pallade ha kvar så jah bah; äh vafaan jah eldar upp de'  eldade bl a upp massa gamla skolböcker OCH bibloteks böcker. Hahahah as kul :'D men de vah ju inte jah som lånat böckerna direkt, de vah ju skolan som gjort det. ['X Fast.. hade faktiskt inte planerat att elda upp massa bibloteksböker som skolan lånat, inte meningen lix.. men de va fett najz att bah elda upp skiten. (; men nej nu måste jah försätta fixa. sen ska jag plugga -_-

ses pusss;*


fix it' ffs-.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

känner du mej/känner jah dej?
 ja, ofc ['X
 nej.
 ah. litegrann. (;

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards