Alla inlägg den 1 oktober 2008

Av Stina - 1 oktober 2008 12:12


eeey.


Bli medlem på;   http://www.gratiskodis.se/?ref=1414   och få gratis kondomer hem till brevlådan, allt är helt gratis och det ända man behöver göra till att börja med är att bli medlem - och få 1 kodis direkt när man blivit medlem. Det är så jävla bra. dock behöver man ha samlat ihop 9 kondomer innan dom kan skickas hem,

men det fixar man lätt (:

Bli medlem  genom att kilcka på länken ovan, lr så hittar du den enkelt i mina länkar om du rullar ner en bit på sidan och där till höger står det "Länkar" och där har jag en bra länk till hemsidan. Bli medlem, ffs :D


 ses pusss;*




Av Stina - 1 oktober 2008 11:47


hey. Hemma idag, är förkyld.


sitter här och knarkar halstableter & nässpray samt alvedon för att mot förhoppningar kunna gå till skolan imrn. Det är as scary här hemma själv, åh fyfaan hatar att vara hemma själv. Okej? nu lät jah som  värsta tönten, men seriöst,. Nu vet jag inte vad jag ska göra. Förslag nån? - nej.

men aja riing/smsa (mp)

föressten ring förihelvete inte kan inte prata, tack på förhand (;

ses pusss;*



Livet är inte lätt när det är svårt-.


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

känner du mej/känner jah dej?
 ja, ofc ['X
 nej.
 ah. litegrann. (;

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards